هفته دفاع مقدس مبارک
 

مشاوره و خدمات فنی

شرکت پردازش و ذخیره‌سازی سریع داده

مشاوره خرید محصول

شرکت HPDS به منظور ایجاد شرایط خریدی مناسب برای مشتریان، برنامه مدونی برای ارائه محصولات و ويژگی‌های هر محصول فراهم می‌نماید که شامل موارد زیر است:

  • ارائه دمویی از محصول برای آشنایی مشتری با محصول
  • ارائه‌ی توانمندی‌های تحقیق و توسعه و پشتیبانی محصول
  • فراهم کردن بازدید از کارخانه تولید محصول و ارائه راهنمایی و مشاوره برای خرید بهینه

خدمات پس از فروش

علاوه بر ارائه مشاوره و پشتیبانی جهت خرید محصول، خدمات پس از فروش شامل موارد زیر توسط شرکت ارائه می‌گردد:

  • برگزاری دوره‌های آموزشی
  • نصب، راه‌اندازی و ارائه مشاوره‌های فنی در خصوص پیکربندی بهینه محصول
  • پشتیبانی 24*7 محصول و ارائه راهکارهای فنی برای سازگاری ادوات
  • انجام بازدیدهای دوره‌ای منظم و ارائه گزارشات فنی از کارایی و رخدادهای محصول

دوره‌های آموزشی

به منظور استفاده بهتر از دستگاه، تسلط در بکارگیری محصول و همچنین انجام تنظیمات بهینه محصول، دوره‌های آموزشی حرفه‌ای و کارا برای نفرات فنی طراحی شده است. این دوره‌ها عبارتند از:

  • دوره اول: مفاهیم ذخیره‌سازی (Storage Concepts)
  • دوره دوم: پیکربندی سامانه ذخیره‌سازی داده (Storage Configuration Expert)
  • دوره سوم: قابلیت‌های پیشرفته سامانه ذخیره‌سازی داده (Advanced Storage Features Expert)

سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

مشتریان می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز از طریق ثبت تیکت در این سامانه، خدمات پشتیبانی مورد نیاز خود را دریافت و تا حصول نتیجه پیگیری نمایند. قابلیت‌های سامانه ارتباط با مشتریان شرکت HPDS به صورت زیر است:

  • ثبت و ویرایش تیکت و پیگیری تیکت‌های ثبت شده
  • مشاهده قرارداد و گارانتی محصول
  • مشاهده سوالات متداول

بازدید دوره‌ای

در راستای بهبود عملکرد و بهره‌وری سامانه‌های ذخیره‌سازی و پیشگیری از رخدادهای احتمالی، بازدید‌های دوره‌ای (PM) به‌صورت منظم برای مشتریان انجام و گزارشی جامع که حاوی موارد ذیل می‌باشد برای مشتریان تهیه و ارسال می‌گردد.

  • بررسی و کنترل پیکربندی‌های سامانه شامل پیکربندی زیرسیستم دیسک، منابع پردازشی و ارتباطات سرورها
  • بررسی کارایی سامانه شامل آرایه‌های ذخیره‌سازی داده و ماژول‌های فیبر و iSCSI
  • انجام بهینه‌سازی در پیکربندی و تنظیمات سامانه (Tuning)
  • بررسی ارتباطات فیزیکی و همبندی شبکه ذخیره‌سازی مورداستفاده

واحد حامی مشتریان

شرکت پردازش و ذخیره‌سازی سریع داده برای بررسی میزان رضایتمندی مشتری از محصولات و خدمات پشتیبانی، واحد حامی مشتریان (Customer Care) را در دل خود دارد که عهده‌دار سنجش رضایت مشتریان می‌باشد. این واحد با بررسی فاکتورهای مؤثر بر رضایت‌مندی مشتریان و انجام مکاتبات، رضایت مشتریان را مورد پایش مستمر قرار می‌دهد. همچنین ثبت و پیگیری شکایت مشتریان تا حصول نتیجه از وظایف این مرکز می‌باشد.

شرایط نگهداری محصول (SOC)

به منظور نگهداری بهتر محصول، شرایط نگهداری به صورت زیر توصیه می‌گردد.

  • محدوده دمایی قابل تحمل بین ۱۵ تا ۳۰ درجه
  • محدوده رطوبت قابل تحمل ۸ تا ۶۰ درصد
  • ولتاژ ورودی بین ۱۸۰ تا ۲۴۰ ولت
  • فرکانس ورودی برابر ۵۰ هرتز

توافق‌نامه سطح خدمات (SLA)

شرکت پردازش و ذخیره‌سازی سریع داده (HPDS) متعهد به ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی از سامانه‌های خود و تأمین قطعات در طی مدت دوره گارانتی به‌شرح ذیل است.

  • نصب و راه‌اندازی محصول و انجام بازدیدهای دوره‌ای
  • پشتیبانی 24*7 به صورت حضوری و تلفنی
  • ارائه مشاوره برای پیکربندی بهینه محصول

گارانتی محصول

کلیه قطعات تمامی محصولات شرکت از زمان خرید دارای حداقل یکسال گارانتی تعویض و سه سال گارانتی خدمات فنی هستند که عطف به درخواست بهره‌برداران قابلیت گسترش زمان گارانتی نیز وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر شرایط نگهداری محصول (SOC) و توافقنامه سطح خدمات (SLA) مطالعه گردد.

Copyright © 2024 HPDS Co