شرکت پردازش و ذخیرهسازی سریع داده
شرکت HPDS به منظور ایجاد شرایط خریدی مناسب برای مشتریان، برنامه مدونی برای ارائه محصولات و ويژگیهای هر محصول فراهم مینماید که شامل موارد زیر است:
علاوه بر ارائه مشاوره و پشتیبانی جهت خرید محصول، خدمات پس از فروش شامل موارد زیر توسط شرکت ارائه میگردد:
به منظور استفاده بهتر از دستگاه، تسلط در بکارگیری محصول و همچنین انجام تنظیمات بهینه محصول، دورههای آموزشی حرفهای و کارا برای نفرات فنی طراحی شده است. این دورهها عبارتند از:
مشتریان میتوانند در هر ساعت از شبانه روز از طریق ثبت تیکت در این سامانه، خدمات پشتیبانی مورد نیاز خود را دریافت و تا حصول نتیجه پیگیری نمایند. قابلیتهای سامانه ارتباط با مشتریان شرکت HPDS به صورت زیر است:
در راستای بهبود عملکرد و بهرهوری سامانههای ذخیرهسازی و پیشگیری از رخدادهای احتمالی، بازدیدهای دورهای (PM) بهصورت منظم برای مشتریان انجام و گزارشی جامع که حاوی موارد ذیل میباشد برای مشتریان تهیه و ارسال میگردد.
شرکت پردازش و ذخیرهسازی سریع داده برای بررسی میزان رضایتمندی مشتری از محصولات و خدمات پشتیبانی، واحد حامی مشتریان (Customer Care) را در دل خود دارد که عهدهدار سنجش رضایت مشتریان میباشد. این واحد با بررسی فاکتورهای مؤثر بر رضایتمندی مشتریان و انجام مکاتبات، رضایت مشتریان را مورد پایش مستمر قرار میدهد. همچنین ثبت و پیگیری شکایت مشتریان تا حصول نتیجه از وظایف این مرکز میباشد.
به منظور نگهداری بهتر محصول، شرایط نگهداری به صورت زیر توصیه میگردد.
شرکت پردازش و ذخیرهسازی سریع داده (HPDS) متعهد به ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی از سامانههای خود و تأمین قطعات در طی مدت دوره گارانتی بهشرح ذیل است.
کلیه قطعات تمامی محصولات شرکت از زمان خرید دارای حداقل یکسال گارانتی تعویض و سه سال گارانتی خدمات فنی هستند که عطف به درخواست بهرهبرداران قابلیت گسترش زمان گارانتی نیز وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر شرایط نگهداری محصول (SOC) و توافقنامه سطح خدمات (SLA) مطالعه گردد.