شرکت پردازش و ذخیرهسازی سریع داده
شرکت در راستای توافقنامه سطح خدمات (SLA)، خود را موظف به رعایت موارد مهمی همچون تعهدات ارائه سرویس از بُعد کیفیت، سطح پایداری، زمانهای مجاز وقفه، امنیت فیزیکی، زیرساخت سختافزاری مناسب و مانیتورینگ و گزارشدهی در ارائه خدمت میداند و به همین منظور جهت انجام هر چه بهتر امور لایههای مختلف، پشتیبانی را بهصورت تلفنی، دسترسی از راه دور و حضوری ارائه مینماید. همچنین تیم پشتیبانی فنی در راستای بهبود عملکرد و بهرهوری سامانههای ذخیرهسازی و پیشگیری از رخداد احتمالی آینده، بازدیدهای دورهای (Preventative Maintenance) بهصورت منظم برای مشتریان انجام میدهد و گزارشی جامع که حاوی موارد ذیل میباشد را برای مشتریان ارسال مینماید.
مزایای خدمات پشتیبانی شرکت: