معرفی خدمات پشتیبانی

شرکت پردازش و ذخیره‌سازی سریع داده

معرفی خدمات پشتیبانی


از جمله خدمات ارزشمند شرکت، ارائه مشاوره و پشتیبانی جهت خرید، نصب، راه‌اندازی و آموزش کاربردی در زمینه استفاده از سامانه‌های ذخیره‌ساز HPDS به مشتریان خود است. این شرکت با در اختیار داشتن تیمی مجرب از مدیران و کارشناسان فنی در صورت بروز هرگونه رخداد، بر اساس توافق‌نامه سطح خدمات پشتیبانی (SLA) به‌صورت 24*7 آماده خدمت‌رسانی و رفع مشکل در گستره جغرافیایی ایران می‌باشد. همچنین پشتیبانی شرکت برای بررسی میزان رضایت‌مندی مشتری از محصولات و خدمات پشتیبانی واحد حامی مشتریان (Customer Care) را در دل خود دارد که عهده‌دار سنجش رضایت مشتریان می‌باشد. این واحد با بررسی فاکتورهای مؤثر بر رضایت‌‌مندی مشتریان و انجام مکاتبات، رضایت مشتریان را مورد پایش مستمر قرار می‌دهد. همچنین ثبت و پیگیری شکایت مشتریان تا حصول نتیجه از وظایف این مرکز می‌باشد.
جهت دسترسی مشتریان به کارشناسان پشتیبانی شرکت، راه‌های ارتباطی به شرح ذیل می‌باشد:
  • ارتباط از طریق سامانه تیکتینگ به آدرس support.hpds.ir
  • تماس شبانه‌روزی از طریق خط تماس اضطراری (Hotline) به شماره 2706423-0991 و 1788696-0910
  • ارتباط از طریق پست الکترونیک به آدرس support@hpds.ir

شرکت در راستای توافق‌نامه سطح خدمات (SLA)، خود را موظف به رعایت موارد مهمی هم‌چون تعهدات ارائه‌ سرویس از بُعد کیفیت، سطح پایداری، زمان‌های مجاز وقفه، امنیت فیزیکی، زیرساخت سخت‌افزاری مناسب و مانیتورینگ و گزارش‌دهی در ارائه خدمت می‌داند و به همین منظور جهت انجام هر چه بهتر امور لایه‌های مختلف، پشتیبانی را به‌صورت تلفنی، دسترسی از راه دور و حضوری ارائه می‌نماید. همچنین تیم پشتیبانی فنی در راستای بهبود عملکرد و بهره‌وری سامانه‌های ذخیره‌سازی و پیشگیری از رخداد احتمالی آینده، بازدید‌های دوره‌ای (Preventative Maintenance) به‌صورت منظم برای مشتریان انجام می‌دهد و گزارشی جامع که حاوی موارد ذیل می‌باشد را برای مشتریان ارسال می‌نماید.

  • پایش عملکرد سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و سیستمی سامانه
  • بررسی سلامت قطعات سامانه، ماژول‌های ورودی/خروجی و سلامت دیسک‌های مورداستفاده
  • کنترل پیکربندی‌های سامانه شامل پیکربندی زیرسیستم دیسک، منابع پردازشی و ارتباطات سرورها
  • بررسی کارایی سامانه شامل آرایه‌های ذخیره‌سازی داده و ماژول‌های فیبر و iSCSI
  • بررسی و گزارش لاگ‌ها و رخدادهای سامانه شامل رخداد‌های سیستمی
  • به‌روزرسانی سامانه به آخرین نسخه پایدار واسط کاربری بدون زمان ازکارافتادگی
  • انجام بهینه‌سازی در پیکربندی و تنظیمات سامانه (Tuning)
  • بررسی ارتباطات فیزیکی و هم‌بندی شبکه ذخیره‌سازی مورداستفاده
  • بررسی شرایط محیطی

 


مزایای خدمات پشتیبانی شرکت:

  • پشتیبانی 24*7 محصول
  • خدمات پشتیبانی جامع و متنوع
  • ارائه مشاوره‌های فنی
  • امکان ارائه خدمات به صورت تلفنی، ریموت و حضوری در گستره جغرافیایی ایران
  • سنجش میزان رضایت از مشتریان
  • ارائه گزارشات فنی
  • انجام بازدیدهای دوره‌ای منظم
  • برگزاری دوره‌های آموزشی محصول و خدمات
  • بازدید از دیتاسنتر و ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه استانداردهای راه‌اندازی دیتا‌سنتر

Copyright © 2024 HPDS Co